Nyereményjátékok

Nem próbáltam leszokni a dohányzásról

A visszaesés szempontjából kritikus, hogy felismerje és kezelje a visszaeséshez vezető gondolatokat.

Nem próbáltam leszokni a dohányzásról

Eddig soha sem sikerült, vajon miért próbálkozom még mindig ezzel. A végén úgyis dohányozni fogok.

Nem próbáltam leszokni a dohányzásról

Ha nem füstölne úgy, mint egy gyárkémény, én is le tudnék szokni. Csak egy szál cigaretta ma este.

A koncentráló készség csökkenése, 2 hét Ingerlékenység, izgatottság, szorongás, 4 hét Alvási problémák, 1 hét Emésztési zavarok, székrekedés, 4 hét Fel kell készíteni a környezetet is a leszokásra. El kell távolítani a lakásból a dohányzásra emlékeztető tárgyakat, cigarettát, öngyújtót, hamutartókat. Ki kell mosni a füstszagot árasztó textíliákat, s nem árt az sem, ha alaposan kitakarítjuk az autónkat is. Lehetőleg tisztíttassuk ki a megszokott ruháinkat, hogy azok se emlékeztessenek dohányzó életünkre. Ne szervezzünk programot a leszokás időszakáraahol a régi — esetleg éppen dohányzó — társaságunkkal olyan szórakozóhelyre megyünk, ahol cigarettázni fognak.

Holnap ismét folytatom a leszokást. A cigaretta mindig hiányozni fog.

Nem próbáltam leszokni a dohányzásról

Ilyenkor például az ilyen gondolatokkal szembeállíthatja a dohányzásról leszokás előnyeit vagy éppen a dohányzással együtt járó kellemetlenségeket. Ne hagyja, hogy ez a nosztalgia aláássa eddigi munkáját!

Leszokna a dohányzásról? Módszerek, amik beváltak

Ne bízza el Nem próbáltam leszokni a dohányzásról, még sokáig erősnek kell lenni, és vigyázni arra, hogy semmiképpen ne gyújtson rá! Emlékezzen arra, hogy nem szívhat el még egy szál cigarettát sem anélkül, hogy veszélyeztetné azt, hogy ismét dohányozni fog.

Miért nehéz leszokni a dohányzásról?

A válságok kezelése: Esetleg gondolhatja azt is, hogy a dohányzás megengedett olyan kivételes körülmények között, mint például egy krízis, nagyon megterhelő helyzet. Nem kívánatos változások: Esetleg olyan változásokkal szembesülhet, mint a testsúlygyarapodás, az ingerlékenység, a koncentrációs problémák és más megvonási tünetek.

  • Leszokni a dohányzásról és helyrehozni a tennivalókat
  • Szimpatika – Leszokás a dohányzásról óra alatt
  • 20 év a dohányzás
  • Képeslapok leszoktam a dohányzásról
  • Leszokna a dohányzásról? Módszerek, amik beváltak - EgészségKalauz

Önmagában való kételkedés: Az önmagában való kételkedés alááshatja a füstmentesség fenntartására irányuló erőfeszítéseit. Miért gondolom, hogy most sikerülni fog? Például, képzelje el, hogy milyen mérges lenne akkor, ha ezeket a szomszédjától vagy ismerősétől hallaná, és mégis elfogadja saját magától?

Nem próbáltam leszokni a dohányzásról

Hogyan küzdhet meg a visszaeséshez vezető gondolatokkal? Néhány technikát mutatunk be ehhez: Kihívás vagy megkérdőjelezés: A leghatásosabb módja ezen gondolatok legyőzésének, ha közvetlenül szembesülünk velük vagy megkérdőjelezzük őket.

  • Szívroham és dohányzás
  • Hogyan küzdheti le a visszaeséshez vezető gondolatokat? | inexhibition.hu
  • Hogy fáj a lába a dohányzástól
  • Hagyja abba a dohányzást tartós köhögés
  • Hogyan lehet leszokni a nyalókák dohányzásáról, You are here

Emlékezés a dohányzással együtt járó kellemetlenségekre: egy másik stratégia, ha visszaemlékezik, összegyűjti a dohányzással együtt járó konkrét, kellemetlen tapasztalatait. Ilyenek lehetnek például a reggeli köhögés, a gyomorpanaszok, a kifulladás.

Nem próbáltam leszokni a dohányzásról

Ezeknek a tapasztalatoknak a felidézése segíthet leküzdeni a visszaszokást elősegítő gondolatokat. Figyelemelterelés: Hatékony stratégia lehet az is, ha egyszerűen eltereli a figyelmét a dohányzásról.

Nem próbáltam leszokni a dohányzásról

Képzeletét és gondolatait kellemes, pozitív tartalmakkal foglalja le pl. Önmagát megjutalmazó gondolatok: Másik stratégia lehet az, ha a dohányzással kapcsolatban a sikereire és az erősségeire gondol. Nehéz ilyeneket hangosan kimondani, de önmagát mindenki bátran megdicsérheti, elismerően nyilatkozhat saját magáról saját magának.