Ez lesz, ha abbahagyja a dohányzást

Leszokni a dohányzásról jó vagy rossz, Néhány jó tanács, mely segíthet a dohányzásról való leszokásban

Fáradtság, mert a nikotin nem élénkíti az idegrendszert Szorulás, a bélműködés lassulása miatt Nyugtalanság Szájszárazság Három olyan általános stratégia van, ami javíthat az összes tüneten, ezt a könnyebb megjegyzés érdekében hívhatjuk I-M-A stratégiának is: Ivás: Igyon annyi folyadékot vizet, alacsony kalóriatartalmú alkoholmentes!

Legfrissebb anyagaink:

Érdemes mindig magánál tartani valamilyen folyadékot. Vizet például vihet magával félliteres műanyag palackban is, ami általában elfér akár egy kézitáskában is. Mozgás: Mozogjon, annyit, amennyit csak tud! Mozogjon többet mint szokott.

leszokni a dohányzásról jó vagy rossz 20 éve dohányzom, érdemes leszokni

Alvás: Leszokni a dohányzásról jó vagy rossz annyit, amennyit csak megengedhet magának! Vannak javaslataink külön-külön az egyes tünetek kezelésére is.

leszokni a dohányzásról jó vagy rossz ha leszokott a dohányzásról, a potencia javulni fog

Ingerültség hétig tarthat. Segíthet a séta, a forró fürdő, a relaxáció gyakorlása, valamint a kávé kerülése vagy mennyiségének csökkentése. Álmatlanság Tartózkodjon a koffein tartalmú italoktól este 6 után!

Új fejlemény a hétvégi oltáskáoszban

Használjon relaxációs technikákat az elalvásnál! Köhögés, száraz torok, orrcsöpögés Igyon sok folyadékot!

leszokni a dohányzásról jó vagy rossz mit kell kezdeni a dohányzásról való leszokáshoz

Próbáljon ki torokcukorkákat, vagy rágógumit! Rossz lehelet Igyon sok folyadékot, mosson gyakran fogat! A tüdőnek idő kell, míg kitisztul a sok kátránytól.

A nikotinfüggőség

Használjon cukormentes rágógumit! Székrekedés, puffadás hétig tarthat.

leszokni a dohányzásról jó vagy rossz nincs köpet leszokni a dohányzásról

Igyon rengeteg folyadékot, egyen rostos ételeket gyümölcs, teljes kiőrlésű gabona! Kefirbe, joghurtba kevert korpa segíti csökkenteni az étvágyat, és jót tesz a bélműködésnek.

Dr. Tamasi Őszintén - Dohányzás leszokás, de hogyan utána? leszokni a vaszkuláris dystóniáról

Éhség Igyon vizet, vagy alacsony kalóriatartalmú folyadékokat! Unalom Új elfoglaltságok után kell nézni: például könyv- és újságolvasás, keresztrejtvényfejtés, Internetezés, kártyázás, a barátokkal való találkozás vagy telefonálás.

Leszokás a dohányzásról - Milyen szerek segíthetnek? Sánta Zsuzsanna, szakgyógyszerész A cigarettázás szenvedélybetegség.

Készüljön valamilyen elfoglaltsággal a várakozások idejére! Levertség esetleg depresszió Keressen magának minél több örömteli elfoglaltságot, találkozzon minél gyakrabban a nemdohányzó barátaival.

Jutalmazza meg magát! Fáradtság, kimerültség Szunyókáljon!

leszokni a dohányzásról jó vagy rossz rágalom, hogy leszokjon a dohányzásról

Ne hajtsa magát! Több mozgás és a könnyű tornagyakorlatok is segíthetnek.

leszokni a dohányzásról jó vagy rossz ha leszokott a dohányzásról és az agyról

A  sóvárgással  és a  súlygyarapodás megelőzésével  külön fejezetekben foglalkozunk. Amiért nehéz leszokni a dohányzásról.