1. Keressen indokokat!

Egyszerű módszer a dohányzásról való leszokáshoz

Csuth Ágnes, családorvos Abbahagyom a dohányzást - bizonyára sokaknak ismerősen hangzik ez a fogadkozás. Cikkünkben olvashat néhány tanácsot, melyek megkönnyítik búcsúját a cigarettától.

2. Ünnepelje meg a leszokást!

Keressen indokokat! Csak az érheti el a célt, és szokhat le a dohányzásról, aki valóban motivált. Fontolja meg, milyen előnyökkel járna, ha már nem dohányozna: nincs többé kellemetlen szájszag, füstszagú ruhák, telefüstölt lakás, az ételek íze jobban élvezhető, kevesebb köhögés, növekvő várható élettartam. Mindig tartsa szem előtt ezeket az előnyöket! Még jobb, ha egy cetlire feljegyzi indokait, és ha újra kísértésbe esne, olvassa fel őket magának. Ünnepelje meg a leszokást!

Nincs vágy a dohányzásról való leszokáshoz 2. Ünnepelje meg a leszokást!

Fejezze ki környezetében is, hogy leszokott a dohányzásról! Néhány ember úgy érzi, mindent el kell tüntetnie a lakásából vagy a munkakörnyezetéből, ami a dohányzásra emlékezteti — cigarettát, öngyújtót, hamutartót.

leszokni a dohányzásról, és nem húzza miért

Másoknál az válik be, ha például egy régi hamutartót színültig töltve régi cigarettákkal szem előtt hagynak — elrettentésképp. Hirdetés 3.

Könnyen leszokni?

Kerülje a stresszt! Aki a stressz és az idő nyomása alatt áll, általában hamarabb gyújt cigarettára. A dohányzásról való leszokás kezdetét időzítse stresszmentes időszakra!

Sokak könnyebben mondanak búcsút a káros szenvedélyüknek egy nyugalmasabb munkahelyi időszak alatt.

  1. Tíz lépés az élet - konkrét tanácsok a dohányzásról való leszokáshoz remenysegiskola.
  2. Hagyja abba a tüdő dohányzási problémáit alfie allen leszokott a dohányzásról, Sürgősen leszoknom kell a dohányzásról abbahagyta a dohányzást fájt a mellkasom.
  3. Érdemes leszokni a dohányzó lányról
  4. Egyszerű módszer a teljes dohányzásról való leszokáshoz - Uri geller a kiválasztott
  5. Tíz lépés az élet - konkrét tanácsok a dohányzásról való leszokáshoz A dohányzásról való leszokás diétára ment Könnyen leszokni?
  6. Könnyen leszokni?
  7. 10 egyszerű módszer a dohányzásról való leszokáshoz - inexhibition.hu

A rituálék pótolják a dohányzást! A mottó: Nem lemondani, hanem helyettesíteni! Gondoljon kellemes dolgokra, amelyek a szokásos cigarettát helyettesíthetik- és élvezze az újat!

A reggeli cigarettát cserélje egy almára! A stresszes szituációban elszívott cigaretta helyett tartson inkább pihenőt, vagy mozogjon 5 percet, vagy tegye vízszintes helyzetbe a lábát!

Leszokna a dohányzásról? Módszerek, amik beváltak - EgészségKalauz

Füstös kocsmák helyett menjen étterembe, stb. Kell a dohány? Nikotinpótlás szükséges!

ivott füstölt leszokni

Mivel a dohányzásról való leszokás idején sokaknál fokozódik az idegesség és az álmatlanság, tanácsos valamilyen nikotin pótló terméket alkalmazni. Ezzel az elvonási tünetek és a cigaretta utáni vágy csökkenthető. Erre a célra megfelel a nikotinos rágó, nikotintapasz vagy nikotinos orrspray. Változtasson táplálkozási szokásain!

EXTRA AJÁNLÓ

A dohányzásról való leszokás során sokan egy másik problémával szembesülnek: A mérleg azt mutatja, hogy gyarapszik a testsúly. Ezért már az utolsó cigaretta előtt gondolkodjon az étrendjén.

hogyan lehet leszokni a dohányzásról, ha szoptat

Ugyanis sokan ösztönösen káros pótmegoldáshoz folyamodnak, pl. Kerülje a zsíros és erősen cukrozott élelmiszereket! Semmi esetre se kíséreljen meg egy időben lefogyni, és felhagyni a dohányzással! Két ennyire nehezen elérhető cél megvalósítása a legtöbb embernek túl nagy megterhelést jelent. Valószínű, nagyobb sikere lesz, ha a nikotin- és súlyprobléma leküzdését egymás után valósítja meg.

DOHÁNYZÁSRÓL LESZOKÁS könnyen?! - Teljes #könyvösszefoglaló pattanások, ha leszokott a dohányzásról

Kényeztesse magát! A egyszerű módszer a dohányzásról való leszokáshoz közben jutalmazza meg magát! Vegyen valóban búcsút a káros szenvedélytől, ez persze nem egyszerű. A pénzt, amit a cigarettáról való lemondással megspórol, szórakoztató és értelmes dolgokra költse: Egy új zenei lemez vagy egy új ruha az új életszakaszban az önértékelését is támogatja. Kössön fogadást!

Milyen egyszerű módszer a leszokásról Hagyja abba a dohányzást 30 hétig

A legjobb, ha mindenkinek azt mondja, hogy nem dohányzik. Ez lehetőséget ad arra a barátainak, hogy figyeljenek Önre, és motivációt is ad célja eléréséhez. Ha a barátai és ismerősei ennek ellenére cigarettával kínálják, és megpróbálják visszacsalogatni a dohányosok klubjába, kössön velük fogadást. Minden szál letett cigarettával növelheti a nyerési esélyét.

Csodálkozni egyszerű módszer a dohányzásról való leszokáshoz, hogy újra milyen sportos lett, és a tüdeje végre friss levegőhöz jut, derékfájás dohányzás után teste oxigénnel töltődik fel.